Translate

wtorek, 21 stycznia 2014

Moje małe królestwo :)

Moi drodzy czytelnicy, w pierwszym poście przedstawiłam się jako florystka z zamiłowania, współprowadząca kwiaciarnię, więc chyba wypadałoby w końcu przedstawić wam moje małe królestwo :).
Zacznę od tego że jest piękne :)(ależ jestem skromna ;)). Na początku naszą inspiracją były wnętrza kwiaciarni z Bostonu "Winston Flowers", inspiracja inspiracją a business is business, to właściwie potrzeby klientów stworzyły naszą kwiaciarnie.
Moja kwiaciarnia stała się dla mnie drugim domem (brak tylko lodówki, kuchenki gazowej i łóżka, ale już nad tym pracuję ;)).
A oto kilka zdjęć Naszej nie niedoszłej inspiracji, czyli piękna kwiaciarnia z Bostonu Winston Flowers
 
kwiaciarnia Winston Flowers

kwiaciarnia Winston Flowers
A oto moje królestwo :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz