Translate

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Fenomen Amerykańskich Świec Yankee Candle

Witam chciałabym wam opwiedzieć o świecach które są wyjątkowe i są moim number 1. przez te lata miałam okazję wypróbowania mnóstwo marek świec ale świec Yankee nie przebije nic. Dlaczego one są wyjątkowe? ponieważ ich zapach jest wstanie wprowadzić Nas w inny świat, w środku zimy możemy otulić się zapachem świeżo skoszonej trawy, zapachem morza, drzewa na plaży lub kwiatów hibiskusa, a naprzykład co powiecie na zapach świerzego bzu w styczniu czy  zapachu francuskiej lawendy? Firma Yankee posiada w swojej ofercie naprawde wielką różnorodność zapachów i każdy znajdzie zapach który go urzeknie, mnie na przykład w zeszłym roku bardzo przypadł do gustu zapach pianek na ogniu.
Zimą królował zapach Wspomnień świątecznych :D. Powiem wam szczerze że ja mam bzika na punkcie tych świec:) codziennie po powrocie do domu styrana pracą :) biegnę do pokoju i...odpalam :D wpływa to niesamowicie na moje zmysły. A i jeszcze jedno palą się te cudne świece 150 godz.!!! czad :D
A czy wy mieliście do czynienia z zapachami Yankee? a może jakieś inne są waszym faworytem?

Pozdrawiam N

zdjęcie: Cyprian Wawer autor: Natalia Witkowska, Elektryczne zapachy do kontaktu Yankee

zdjęcie: Cyprian Wawer, autor: Natalia Witkowska, woski do kominków Yankee

zdjęcie: Cyprian Wawer autor: Natalia Witkowska, świece Yankee





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz